Thursday, November 17, 2005

neder(slacht((ig)))land?????

aivd.nl/algemene_onderdelen/aivd-informatie_niet
2 jaar geleden speelde Remkes sinterklaas voor gister geliquideerde Seveke door hem een ondeugd te noemen. Ik heb Theo voor erger uitgescholden (het mocht niet baten, hij is er nooit op in gegaan maar waren rollen eigenlijk omgedraaid? Hadie het zelf uitgelokt en mischien was ik zelfs wel (waren mensen als ik zelfs wel) op mijn (onze) beurt verantwoordelijk voor zijn provocatieve Bush enthusiasme (ik kan dat ((mezelf)) nog steeds niet afdoende verklaren).

In tegenstelling tot mijn (onze) rouw, zal Remkes Louis' dood niet betreuren vermoed ik. Tijd voor een citaat:

"De bewering van Sévèke dat de AIVD criminele burgerinfiltranten zou hebben aangezet tot het plegen van misdrijven is onjuist, en acht ik misplaatst en tendentieus."

---- In tegendeel mijn waarde, per definitie is het aanzetten tot de minder speelse varianten van persoonlijkheidsplitsing levensgevaarlijk op allergrootste schaal.

Om stenen te splijten is al die geheimzinnigheid geenszins nodig, wel een begrip en beeldvorming over zin en onzin van geheimen.

U kunt me hooguit overtuigen als u infiltratie als noodzakelijk kwaad verdedigt en als u ook nog kans ziet dit ver boven bommenwerper ontwikkeling en inzet te verkiezen, aanprijzen en uitventen dan zou u mij zelfs aan uw zijde vinden, meneer de verdachte voorhoofdgleuf.

Het staat u natuurlijk ook vrij met verhalen te komen hoe infiltratie, in - en vermenging voor mijn part noemt u het multikultuur of diffusianisme of een variant van verdeel en heers, hoe dus dat al bijdraagt tot het helder stellen van vraagstukken inplaats van de huidige smeur en smurrie, herrie en stank, hoe het keuzes milder, matiger en makkelijker maar toch breder maakt, hoe het .. .. nou ja, u begrijpt de opdracht inmiddels neem ik aan? En mag ik aannemen dat u hem niet aanneemt?
-------
ps: gister plaatste ik te http://intellectjuweel.blogspot.com hier over al wat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home